“Zwijndrecht door de ogen van …..”, een uitdaging voor jou?!

Fotograferen is een leuke en creatieve activiteit en wie fotografeert er tegenwoordig nu eigenlijk niet!

Daarom heeft Fotoclub Zwijndrecht in het kader van het 65-jarig jubileum een leuke uitdaging bedacht. We nodigen jong en oud uit om foto’s te gaan maken die passen binnen het thema “Zwijndrecht door de ogen van ….”

Wie, wat, waarom of waar je fotografeert maakt niet uit, maar de foto moet natuurlijk wel passen binnen het thema. Iedereen uit de regio die dit leest mag foto’s insturen.

De plaatjes van de Zwijndrechtse brug, de Pieterman of het raadhuis kennen we natuurlijk allemaal. Maar voor deze fotografie-uitdaging mogen jouw foto’s anders-dan-anders zijn. Gebruik je creativiteit! Maak eens een foto vanaf de grond of juist vanaf een hoger standpunt, ga eens in de avonduren op pad of vroeg in de ochtend. Het gaat om “Zwijndrecht door de ogen van jou!”

Een clubjury zal het ingezonden fotowerk met zorg beoordelen en de 10 beste foto’s krijgen (geprint en ingelijst) een plekje in de eregalerij tijdens de clubtentoonstelling “Zwijndrecht door de ogen van …..”

Een selectie van alle ingezonden foto’s zal digitaal te zien zijn op een groot scherm.
Misschien hangt jouw foto straks te pronken in de tentoonstellingszaal.

De expositie is van 30 nov 2024 t/m 18 jan 2025 te zien in Fotogalerie Zwijndrecht aan de Rotterdamseweg 126.